VšĮ „Gyvi gali“, laimėjusi skelbiamą konkursą, įgyvendino projektą „NVO „Gyvi gali“ institucinis stiprinimas 2024 m.“. Šiame tekste pateikiama su projektu susijusi informacija.
Competition name: Competition for the selection of large-scale projects of institutional strengthening of non-governmental organizations in 2024
The institution organizing the competition and allocating funds: Ministry of Social Security and Labour
The competition is announced: from 11/10/2023 to 12/05/2023
The aim of the project: To strengthen the institutional capabilities of Gyvi Gali Public Enterprise, ensuring the financial independence, transparency and sustainability of the organization, creating and maintaining inter-institutional and international relations.
Allocated amount: EUR 29,996
Project implementation period: from 01/01/2024 to 12/31/2024
Implemented activities
1. Developing a fundraising strategy, testing various sources
The nature of the activity is defined in the regulations: development and/or improvement of strategies and/or systems for the organization of NGO activity.
Dalyvavome strateginėje sesijoje lėšų pritraukimo strategijai parengti. Jos pagalba pasirengėme 2024-2027 metų strategiją, kuriai įgyvendinti pasamdėme darbuotoją – lėšų pritraukimo specialistą.
Ruošiantis aktyviai fizinių rėmėjų pritraukimo fazei, atlikome pasiruošiamuosius darbus: sutvarkėme mokėjimų duomenų atvaizdavimo automatizaciją CRM sistemoje, peržvelgėme visus ankstesnius kontaktavimus su buvusiais rėmėjais, išsigryninome prioritetines grupes.
Antrąjį pusmetį įgyvendinome dvi lėšų pritraukimo kampanijas ir išbandėme naujus lėšų pritraukimo būdus – aktyvias verslo partnerystes, verslo paramos prašymą, prekybą skaitmeniniu receptų leidiniu.
Papildomai: pateikėme 6 paraiškas privatiems užsienio fondams, iš kurių 4 buvo patvirtintos, o vienos dar laukiama atsakymo. Tai pritraukė organizacijai 172 500 dolerių (apie 161 000 eurų).
2. Development of the "Gyvi Gali" brand recognition strategy
The nature of the activity is defined in the regulations: development and/or improvement of strategies and/or systems for the organization of NGO activity.
Specialistų pagalba buvo sukurta naujo prekių ženklo strategija (tikslinių auditorijų analizė, pozicionavimas, tonacija ir kt.). Išsigryninta, jog iki šiol naudoti trys skirtingi su organizacija susieti prekių ženklai turėtų būti apjungti po vienu prekių ženklu. Išsigryninus strategiją, buvo išsirinktas naujas organizacijos pavadinimas (ketinama persivadinti kitų metų pradžioje) ir atlikta vizualinio identiteto strategija, padėsianti susieti naują prekių ženklo strategiją su vizualia jo išraiška.
3. Publicizing NGO activities, social business development
The nature of the activity is defined in the regulations: publicizing the activities of the NGO.
Antrajį pusmetį buvo organizuojama reklaminė kampanija Meta platformoje, kurios metu vartotojai buvo informuojami apie V-Label ženklinimo naudą. Šiuo ženklu buvo suženklinti 24 produktai skirtingose Baltijos šalyse. Ženklinimo mokestis yra mokamas kasmet ir verslai dažniausiai yra linkę ženklinimą pratęsti, tad tikėtina, kad šiemet pritrauktos pajamos pavirs į pajamas ir kitais metais.
4. Publicizing the activities of the NGO NORI GALI 22-day plant discovery program
The nature of the activity is defined in the regulations: publicizing the activities of the NGO.
Skelbta NORI GALI 22-iejų dienų programos reklama, kuri pritraukė daug dalyvių į grupę. Tie dalyviai kvietė savo draugus įsitraukti, žinia pasklido ir iki šios dienos registracijų į projektą pritraukėme apie 17 000. Taip pat sutarėme su verslais dėl partnerystės, išrašėme jiems sąskaitų už daugiau kaip 25 000 EUR.
5. Participation in international conferences
The regulations define the nature of activities: promotion of NGO international cooperation, international relations and organization of international activities (including representation of the interests of NGO members and public groups on an international scale.
Organizacijos vadovė dalyvavo Vašingtone vykusioje AVA Summit konferencijoje, kurioje susitiko su stipriai augalinio maisto populiarinimo srityje pažengusių danų organizacijos atstovu. Susitikimo metu buvo aptartos galimybės teikti bendras paraiškas privatiems fondams kartu su vokiečių ir portugalų organizacijomis. Ryšių palaikymui po konferencijos buvo apsikeista keletu laiškų, pateikta bendra paraiška vienam fondui, kuri buvo patvirtinta ir patekome į antrą etapą. Laukiame atsakymo, ar praėjome atranką ir gausime papildomą paramą kitais metais.
Taip pat visa komanda dalyvavo Varšuvoje vykstančioje CARE konferencijoje, kurioje susitiko su savo srityse veikiančiais profesionalais iš kitose šalyse veikiančių organizacijų. Tai padėjo komandos nariams geriau susibendrauti tarpusavyje ir pasijusti judėjimo dalimi, kas pagerino jų motyvuotumą.
6. 2023 external audit
The regulations define the nature of the activity: implementation of initiatives aimed at ensuring financial transparency and/or sustainability of NGOs.
Liepos mėnesį buvo vykdomas organizacijos auditas. Liepos 17 dieną auditoriai pateikė išvadą, kurią mes paviešinome savo internetiniame puslapyje prie visų dokumentų: https://gyvigali.lt/dokumentai/.
7. Development of cooperation with state institutions
The nature of the activity is defined in the regulations: creation of cooperation mechanisms between NGOs and state (or municipal) institutions and/or bodies and/or submission of public policy proposals to the competent state (or municipal) institution(s) and/or body (s).
Pateiktos ir inicijuotos 5 viešosios politikos iniciatyvos, inicijuota 7 valstybės (ar savivaldybių) politikos iniciatyvos, inicijuoti 3 susitikimai (gyvi ar nuotoliniai) su valstybės (ar savivaldybių) institucijų ir (ar) įstaigų atstovais.